Over de doorgesneden ui en de kippensoep. — Ezenzo

Met een gezin bestaande uit twee volwassenen en vier kinderen, kan het zomaar gebeuren dat ik anderhalve maand met een griep-ziekenboeg zit. Als ik een beetje de mazzel heb dat ze tegelijkertijd ziek worden, wordt die tijd aanzienlijk verkort. Dus als nummer 1 geveld is door de griep, hoop ik allereerst stilletjes dat de rest wordt […]

via …over de doorgesneden ui en de kippensoep. — Ezenzo

Over de doorgesneden ui en de kippensoep. — Ezenzo

Glimlachend Grommen – Enzenzo

Woensdag werd me door een leuke wijze vrouw verteld dat ik mijn innerlijke rebel wel mag loslaten. Daar zei ze zowat… die van mij is nogal, tja, hoe omschrijf ik dat nou… nogal wild en ontstuimig. En alhoewel ik altijd wel een trotse rebel ben geweest heeft dit kantje me ook wel de nodige problemen […]

via Glimlachend grommen. — Ezenzo

Glimlachend Grommen – Enzenzo